Tar kväll nu

Hej hej!

Nu är jag hemma igen.

Efter lunchen shoppade jag ju present till en jobbarkompis på något som heter Olga´s mumma, de har lite marmelader, teer, olivoljor, godis, kaffe m.m. En mysig presentaffär. Köpte även en liten present där till paret vi träffar i midsommar, de är ju ganska nyförlovade (13 april) så vill ge dem något litet. De gifter ju sig i augusti sedan så då får de en lite större gåva. Här nedan har ni en bild på presenten till det nyförlovade paret.


                   


Var hos mormor 1,5h ungefär, vi tog med henne ut en runda i rullstolen och det uppskattade hon. Visade henne även min bil som hon ej sett tidigare. Mormor var på bra humör idag och skrattade mycket vilket var väldigt roligt. Hon skämtade en massa om sin näsa som är ganska stor bl.a. *s* Hon är rolig lilla mormor.

Efter besöket hos mormor åkte jag och mamma till a6 där jag shoppade mascara, ett linne på H&M samt cider och öl på bolaget. Mamma köpte ett tunt vitt linne att ha under skjortor och tröjor med knappar fram då dessa har en tendens att glappa så man ser rakt in. Då kan det vara skönt att ha något under. Efter den lilla turen på a6 körde jag hem mamma innan jag begav mig hem till lägenheten för att äta lite.

Linnet jag köpte på H&M:

    
    fram                           bak


Sitter nu och kollar på försnacket inför fotbollsmatcherna Tyskland-Österrike och Polen-Kroatien. Blir väl att man ser lite på någon av matcherna eller zappar lite. Har lite huvudvärk, sådär tung i huvudet idag med, hänger åska i luften även denna dag.

Blir nog ingen speedway för mig imorgon. En annan tjej som skulle med från början skulle tydligen ej med nu så då skippar jag det med i och med att vi inte kommer vara hemma förrän kanske först 23-23.30 på kvällen. behöver få sova lite mer känner jag.

Nu har River lagt sig på husses sopsäck med kläder som ska slängas. Han ska jämt lägga sig emot eller på allt, känner väl någon form av trygghet då kan jag tänka mig.



Kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0