Snurrig

Hej igen!

Nu har jag sovit några timmar samt varit nere i tvättstugan. Då vi startat de första maskinerna ser vi att vi hade tvättid igår. Men nu var det ju startat så inte mkt att göra åt saken. Dock hade ingen varit där när vi kom ner och hängde upp tvätten sedan så det var nog lugnt. Den personen som hade tvättid hade ett "lås" utan nummer så vi kunde ej ringa upp personen ifråga heller. (Det var inte du va Fredde? ;) ) HAr hänt innan om jag säger så men då har jag ej börjat tvätta som tur var så det har bara varit att vända igen. Jaja, vi la i alla fall ej i några mer maskiner utan det som är tvättat får hänga på tork nu några timmar. Och så får jag gå upp och tvätta klockan 6 på tisdag istället, synden straffar sig som det heter *s*

Har hunnit med att äta lite kvällsmat också. Det blev havregrynsgröt med linfrön (krossade och hela), solrosfrön, kardemumma och russin samt mjölk och en knäckemacka och en polarbrödsmacka, båda med philadelphia gurka/feta *gott*

Om lite mer än 1 h är det dax för match igen då. Vem håller ni på, Spanien eller Italien. Hmmmm, jag tror att jag håller på.....Spanien. 

Suck, detta regnande....."Åh regnet det bara öser ner......"

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0