Shoppingdag

Hej!

Idag tog jag sovmorgon och gick upp kl.9.40, tog det lugnt med en härlig dusch, frukost och promenad med River. River fick kommentarer av några tjejer i 20-års åldern "Åhhh, vad söt han är. En riktig sötnos". Alltid kul att höra sådant om sin lilla gos*l*

Bestämde mig sedan för att ta en tur till a6 för lite shopping....blev hela 4h som fördrevs där*l* Provade massor och köpte en del. Letade efter några snygga byxor men hittade inga jag föll för så direkt. Ett par  svarta Fornarina var jag nära att köpa men övervägde det ett tag och skippade dem.

Shoppingoutfiten var följande


Tröja från Josefssons tror jag
Linne H&M
Jeans Sisters/Replay
Skor SkoBoo
Armband Lindex
Halsband present från älsklingen


Är det någon där ute som testat Météorites Pearl Illuminator, Guerlain? Skulle i så fall vilja ha ett utlåtande om denna produkt.

Var nära att köpa några nagellack från depend idag, de hade tre pack. Kunde dock ej välja om jag skulle ha neonfärger eller mer pärlemofärger så blev inget köp. Vad hade ni valt?

Ska visst vara orange på läpparna nu. Vad tycker ni om det, hiss eller diss?


Lila tröja Esprit 149:- 
30%  -->  104,30:-


Rödvit randig och blå/vit randig tröja
Esprit 249:-
50% --> båda två 249:-
Ser stora ut men de faller snyggt på.


Blålila tröja till svärmor
Esprit 129:-
30% --> 90,30 :-


Ni minns kanske att jag tidigare efterlyste en tröja som min svärmor fått uppäten av deras ena hund. Hon gillade färgen och ringningen vid halsen på den. Detta är inte samma färg men det är sådan ringning. Vi får väl se om hon tycker om den eller inte.


Svart lite löst sittande skjorta
Esprit 399:-
70% --> 119,70:-


Svarta tjockare leggings i caprimodell
Esprit 199:-
30% --> 139,30:-


Grå tee i längre modell
Stadium/Decate 99:-


Svart/grå och rosa/svart längre tee
H&M/DIVIDED 69,50:-/st


Lilarandig tunika
KappAhl 179:-

 
Rosablommigt armband
Ur&Penn 98:-
50% --> 49:-


Isadora brilliant lipshine nr 84 Snowberry
Kicks Rea 29:-
Isadora Build-Up Extra Volume Mascara nr 03 Black Brown
H&M 59:-
Normalpris 98:-
Isadora Perfect nail Polish nr 45 Onyx
Kicks Rea 29:-


Bronzing puderborste
Kicks 150:-

Köpte även ett par svarta långa leggings på KappAhl för 179:-, dock ej så mycket att ta bild på. Liknar de från Esprit fast längre ;)

Såhär blir en del av det hela på


Halsband från Capri Collection

    
Med eller utan skärp??
Skärp från Sisters

   
Med eller utan skärp?
Skärpet vet jag ej vart det kommer ifrån



Blev en del shopping, usch!
Men nu får det ej bli mer shoppat på denna lönen.

Kommentera gärna mina köp, alltid kul och se om något faller i smaken eller dissas totalt ;)

För er som ville ha ett utlåtande gällande tidningen Chic kan jag säga att den var helt ok för er som gillar mode. Köp, läs och njut!

Vad händer ikväll?
Själv ska jag nu försöka ta och rensa lite ytterligare i garderoberna, måste få ut lite nu då det kommer tillskott*l* Sedan blir det eventuellt filmerna jag skrev om igår om jag hinner innan fotbollen börjar för den vill jag verkligen se. Borde även hinna jobba lite också då det ej hunnits med så mycket av den varan idag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: dt stämmer bra ;D

2008-06-25 @ 19:11:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: jayne

oj...va du shoppat..Va kul. Gillade tröjorna... alltid kul med nya toppar, användbart.

Ja...neon nagellack..tror jag inte att jag hade köpt...

Själv handlade jag en jeansklänning på JC...249 kr istället för 500 kr. Men..me rhittade jag inte.. får kolla igen till helgen, tänkte jag.

Min dag har varit ok, hur var din??

2008-06-25 @ 19:52:09
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

okej, då verkar det ju en perfekt tidning för mig! :D

2008-06-25 @ 19:59:23
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: evelina

Hoppas du haft en bra dag, och får en skön kväll!

2008-06-25 @ 20:07:20
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

okej, tack så mycket för tipset.. :)

2008-06-25 @ 20:12:30
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

vad gör du då? :)

2008-06-25 @ 20:14:49
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

jag är hos min pojkvän så jag ska ner och äta nu. :)

2008-06-25 @ 20:50:49
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

nej det gör vi inte, han har fått ett nytt tv spel, så nu är det ju det som gäller ;) hihi..

det vet jag inte än, ska gå ner & kika nu :)

2008-06-25 @ 20:57:25
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

hihi, ok. :)

2008-06-26 @ 14:41:11
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0