Organdonation

Hej igen!

Tänkte passa på att ge er tillfälle att ta ställning för eller emot organdonation.
Har börjat fundera mycket mer kring detta nu då jag själv blivit sjuk och kommer behöva en ny lever. Funderade dock mycket innan också och hade diskussioner med andra om det. Många vill ju donera men långt ifrån alla. Sedan finns det de som är lite mer egoistiska som vill ta emot men inte donera själva. Själv är jag dock för som ni kanske förstår. Jag både vill ta emot och vill kunna hjälpa andra om jag kan.

Här kan ni ta ställning. men tänk igenom vad du vill och vart du står först. Alla har ju sin rätt att bestämma och vi tänker och tror på olika saker.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0