Ny vecka igen

Morning!

Idag var jag uppe vid 6.30, åt en lätt frukost och åkte sedan till gymmet där jag var ca 1h. Blev kondition 30 min och styrka 30 min. Skönt! Åkte förbi affären på väg hem och köpte mjölk, färska tekakor och yoghurt sedan var det en härlig dusch och frukost med havregrynsgröt och tekaka som väntade.

Då var Spanien Europamästare i fotboll, GRATTIS!!!!! Jag kan dock ej kommentera matchen sådär jättemycket för var kanontrött som jag kollade på insidan av ögonlocken lite titt som tätt ;) Har sovit mycket gott inatt och snarkat (ZZZzzzzZzZZzZ) så älsklingen blev tokig och la sig i soffan*s* Snarkningarna tyder på att jag var riiiiktigt trött igår och har då sovit BRA för en gångs skull. Sover så dåligt annars...bara synd att jag ska få älsklingen att sova dåligt och behöva flytta på sig de få gånger jag sover bra*s*


Bild lånad här

Denna vecka ska de renovera vårt garage så fram till söndag morgon får vi ej köra in och ur bilar ur garaget vilket gör att alla som måste ha sin bil fram tills dess måste hitta annat ställe att parkera på. Detta kommer förmodligen skapa ett mindre kaos på gatorna runtomkring vårt bostadsområde. De har dessutom valt en dum vecka då det är första onsdagen respektive torsdagen i månaden som gatsustädning sker på vänster respektive höger sida av gatan mellan kl.9 och 13. Förmodligen kommer dett "garage-parkerings-förbud" resultera i en och annan p-bot. Får hoppas att lapplisorna inte är så flitiga och att man slipper undan dem.

    
Bild lånad här               Bild lånad här

Nä, dax att jobba.

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0