Midsommardagen

Hej hej!

Kom hem från föräldrarhemmet runt kl.14, har packat upp lite sedan sov jag mellan 15.30 och 18.30. Har så ont i min mage och mår illa och känner mig så trött  och yr:(, känner mig ej pigg alls.
Blir en lugn kväll, se fotbollen och så. Älsklingen är iväg och spelar golf med en vän så väntar på att han ska komma hem.

Var en lugn kväll igår som jag förmodade, mycket mat och mycket prat*l* Trevligt trevligt!
Hoppas att ni hade en trevlig midsommarafton igår.

Blir att sova efter fotbollen sedan, ska golfa imorgon så ska upp tidigt.

Appråpå fotboll...vilket flyt Turkiet har i EM alltså.....Matchen igår mot Kroatien...det är ju sannslöst.

Orkar ej skriva mer nu.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0