Måndag igen.....och efterlysning av en Esprit tröja

Hej hej!

Hoppas att ni har haft en skön helg så att ni har krafter inför den nya veckan.
Själv har jag varit ute på landet och haft det hur underbart som helst.
På lördagen blev det grillning med några vänner, det var mycket trevligt. Fick träffa Wibbes tjej för första gången och hon var kanon, jätte trevlig tjej, hur lätt som helst att umgås med*glad*
På söndagen blev det sovmorgon sedan begav vi oss till lilla stugan vid sjön, där var det underbart. Hundarna fick bada en massa och leka av sig, de älskar det. Blev några sköna timmar vid sjön där jag solade och löste Sudoku *l*
Lille Laban tuggade dock i sig lite för mycket pinnar så han kräktes senare på eftermiddagen och kvällen men idag verkade han må bra igen *phu*
Vid kl.20 var vi hemma igen, då blev det att packa upp och kika lite på TV, bl.a. på fotbolls EM innan sängen pockade på min uppmärksamhet runt kl.22.30. Sov sedan till kl.5.30 då väckarklockan ringde, dock sovit gott med fläkten på hela natten. Gick bra trots att den surrar och brummar en hel del. Då jag tagit en lätt frukost begav jag mig till träningslokalen där jag var a 1 h innan jag åkte hem och tog en dusch och lite stadigare frukost, d.v.s. fiberhavregrynsgröt med solrosfrön, linfrön, kardemumma och russin samt en knäckemacka*mums*

Här komer några bilder från min underbara helg







Har även en efterlysning på en tröja från Esprit. Finns det någon som har en sådan här eller vet vart jag kan få tag i den i storlek 40 el. 42? Min svärmor tycker så bra om denna tröja men tyvärr har hennes valp tuggat sönder den uppe i nacken. :




Kommentarer
Postat av: Jonna

mysigt:)

2008-06-09 @ 17:44:40
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Lovisa

Hej!

Är du intresserad av att tävla om ett armband ifrån Gemini?

Kika in på min blogg!

2008-06-09 @ 22:35:26
URL: http://zels.blogg.se/
Postat av: carroo

hej!

jag vet var det finns en sån min pappas mamma hennes kompis har den men annan färg ;P

2008-06-10 @ 19:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0