Lunch

Hej!

Är hemma och äter lunch nu. Kilade förbi Ica på vägen hem med och gjorde lite inköp, bl.a. bröd till älsklingen, det grova tunna jag äter passade tydligen inte honom ;) Han ville ha ett som går att bre smör på utan att det går sönder*s*
Väl hemma md Ica-kassarna var jag ute en snabb kissrunda med River. Då jag fixat iorning min lunch (keso, mango och varm dryck) ser jag River stå och titta på något på golvet nämligen detta:

          

Usch de är ju så äckliga och ser fruktansvärt vidriga ut då de släppt taget.


Ska fortsätta äta min lilla lunch nu sedan tar jag det lite lugnt. Behöver få vila lite känner jag.

Ha en fin eftermiddag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0