Inte långt kvar nu....

...tills matchen mot Spanien börjar. Ska bli spännande!!!
Tänkte se matchen med föräldrarna och älsklingen och tre vovvar.
Har städat och fixat här hemma nu och det blev fint.....nu kan man andas igen*s*

Kvällen igår blev trevlig och det var inga studentfester på de ställena vi besökte, Åtta Glas, Twin City och Bishop Arms....på Åtta Glas åt vi av after work buffén men tyvärr var det vi tog kallt så vi drack upp vårt vin och gick vidare vilket resulterade i varsin pizza på Twin och ytterligare ett glas vin innan vi begav oss till Bishop för en öl. Blev tjeckiskt, Urguel tror jag att det hette (med reservation på stavningen). Är ej så förtjust i öl men det var vad jag blev bjuden på. Skulle ha tagit en Grimbergen för det var en sort jag tyckte om då jag smakade av en vän, men tyvärr hade Bishop slutat med det. Så då fick tjejerna välja något annat att bjuda mig på och då blev det Urguel. Vi firade ju min födelsedag igår (2 månader och 1 dag för sent). Var hemma ganska tidigt då vi sågs redan 17.15.....var väl hemma runt 22.30.

Testade LOKA´s Likes Asia "Saigon Sunset" med smak av röd apelsin och citrongräs. Den var helt ok att släcka törsten med nu i sommarvärmen (dock ej så varmt idag tyvärr). Mulet men solen lyser igenom molnen då och då.

Sitter och lyssnar på lite gamla ballader...just nu är det Boris Gardiner - I want to wake up with you...fin låt. Och snart blir det Chris De Burgh - Missing You.  Nazareth - Love hurts, Scorpions - Still loving you, Bryan Adams - Everything I do (I do it for you) är andra gamla godingar. Har ni några gamla balladfavoriter.

Hur firar ni midsommarafton? Stort gäng eller några få nära bekanta? Vad är favoritmaten på midsommarbordet? Favotitlekar?

Själv kommer jag bara fira med älsklingen och ett par till, skulle varit ytterligare ett par men de ska ut och resa. Förra helgen blev vi inbjudna på en annan fest men var tvugna att tacka nej då vi redan bestämt med detta par som kommer till oss. Men det kommer att bli trevligt som det är för det är ett bra par, gillar dem starkt. Var de vi var i Trysil med i mars. Antar vi kommer prata lite om nästa skidresa nu då vi ses på fredag. Sedan ska de gifta sig i augusti så det kommer förmodligen pratas en del om planerna inför det och så.

Har fått en blåsa på insidan av överläppen, smärtan strålar ända upp i näsan (dumma nerver man har). Några bra tips mot blåsor i munnen? Det jag vet är att man ska lägga tandkräm på, men det sitter ju ej kvar så länge.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0