Hemma efter shoppingturen

Hej!

Nu har jag varit på stan och shoppat.

Till 30-åringen blev det No7 nattcreme, ett Isadora lip gloss i rosa nyans, ett Isadora nagellack i rödmetallic och sedan blev det en trippel ögonskugga som jag ej minns märket på. Den var i rosa och guldnyanser. Och till det en söt necessär. Sedan får hon en helkväll ute på lördag med oss tjejer, inte fy skam det*s*

Till mig själv blev det följande

Allt från Kicks
Veet hårborttagningscreme Lotus Milk & Jasmine 89:-
Nivea Visage Pure Energy 100:-
Isadora nagellack Nr 40 Crystal 29:- (REA)
Isadora lip gloss Nr 19 Sunrise 29:- (REA)
Isadora Mineral foundation powder Nr 05 Medium Caramel 160:-

Någon som använder något av detta? Nöjd/missnöjd?


Köpte även ett par till långa svarta leggings på KappAhl för jag trivdes så bra i de jag köpte igår. Även om de ej är figursmickrande så var de sköna som tusan. Så ser jag hemsk ut så får jag bjuda på det ;)

Någon mer än jag som ser fram emot Stina-Lees "kvällens låt" ikväll?*l*

Ska ni se fotbollen ikväll? Det ska självklart jag och kanske blir det varm smörgåstårta till det. Jaaaaa, jag vet, jag har ingen fantasi*l* Vem håller ni på i matchen ikväll då, Ryssland eller Spanien? Jag håller på Ryssland, tycker de kan vara värda en vinst och sedan även vinna hela EM.

Ha en fin kväll!

Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack =) Jo det är riktigt gott det också =)

2008-06-26 @ 22:20:58
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0