Hej hej

Har ni haft en bra dag?
Min har varit helt ok, har vilat en stund nu och det behövde jag. Är dock väldigt irriterad på att jag hela tiden är såååå trött. Vill ju inte vara det, vill vara pigg och orka med allt. Älsklingen ska ut med Laban nu och gå på Dumme Mosse, men jag känner att jag ej orkar men hade gärna velat följa med.

Nyss ringde en kille vi träffade då vi var i Dubai vintern -06. Han hör av sig lite då och då vilket är skoj. Dock är jag så dålig på engelska vilket gör att samtalet blir lite flummigt. Han fick ett samtal då vi pratade så han skulle ringa om en stund igen för han ville prata med M också. Men han härjar just nu med sin bror i telefon. De försöker planera in en resa för deras föräldrar som de ska ge pappan i 60-års present. Men de har alltid så svårt att komm överens....det blir alltid e så sur och trist ton mellan dem. men men, så kanske det är mellan syskon.*l*

Ska försöka rensa lite mer i garderoben nu ikväll om jag orkar. resten av kvällen blir nog ganska lugn känns det som.
Vad ska ni hitta på nu då det inte längre finns någon fotboll att titta på?*s* Man kommer ju nästan att sakna det nu.

Kram





Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

jag har också lagt märke till det.. :p det är lite skumt

2008-06-30 @ 21:03:41
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: LAACY

hihi !! Ja visst gör man =D

2008-06-30 @ 21:35:19
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas det går bra med utrensningen i garderoben :D

2008-06-30 @ 22:15:21
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0