Fredag och Nationaldag

Hej!

Igår blev det ut med vännerna från jobbet då. Vi strosade först runt i stan för att hitta en restaurang där det fanns lediga bord. Det var inte lätt nu i studenttider och helgdagstider. Vi hamnade i alla fall slutligen på "En italienare och en grek" där jag åt en vegetarisk pasta med champinjoner, parmesan, paprika, tomatsås och lök. Den var kanongod!!! De andra tog pizza.En pinsam grej hände med. Jag gick på toaletten och det var en sådan man låser genom att ta hantaget uppåt. men det var tydligen något glapp i dörren så då jag satt där kom en kille in. Han reagerade lite sent men var sedan snabbt ute och bad om ursäkt. Hehe.....pinsamt värre!! Men men, han fick väl något att ha roligt åt i alla fall så det bjöd jag på.  Runt 22.30 begav vi oss mot "Club 90 000" där vi stannade någon timma. Kändes ej som att det var något för oss, lite mycket hångel bland de äldre och dessutom ingen musik som tilltalade oss. Men vi ger det nog en chans till en annan gång *l*

Blev sängen runt kl.01 och upp vid kl.9 idag. Har tagit en lång frukost och kollat runt lite på nätet. Via StinaLee kom jag till Emelie där jag såg en riktigt läcker almanacka hon köpt från Personlig almanacka där jag genast beställde min egna almanacka för 2009 redan nu*l* Tyckte det verkade kanon, man kunde välja på så mycket. Har alltid problem då jag ska välja en ny annars. De ser ej ut som jag vill, men nu hoppas jag på att få hem en almanacka som faller mig i smaken. Nedan ser ni ett exempel på almanackan som jag hämtat från Personlig almanacka



Idag blir det en runda på golfbanan. Lär bli varmt som tusan men det får gå :) Blir bara en 9-håls runda, mer har jag ej tid med idag. För övrigt är det säsongens första runda för mig. är ingen flitig golfspelare, har ej blivit så biten. Följer mest med som en social grej då och då, vilket resulterar i att jag ej sänkt mig något*l* Jag har dessutom ett dåligt humör ibland och blir sur på mig själv då det ej går bra. Då är jag ej så "gó å tass mé" ;)

Ha en härlig Nationaldag!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Fredde

Visste inte att du spelar golf ! Har kört såna korthål ett par gånger, håller med om att det kan vara sjukt irriterande.



Inte fysiskt jobbigt men fan vad psyket får jobba haha

2008-06-06 @ 11:04:02
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0