Fodervärd till labbevalpar sökes

Hej!

Nu har jag varit och hämtat River på dagis. "Dagismatte" undrade om jag kände till någon som vill vara fodervärd åt labradorer som kommer födas runt december. Så är det någon där ute som är intresserad så hör av er till mig så förmedlar jag kontakten.

Var ganska kvavt ute, känns som åskan är på g även idag. Får dock hoppas den håller sig borta och ej orsakar några strömavbrott i kvällens match, då blir vi ej glada! Så snälla åskan håll dig borta :)

Väl hemma med River intog han husses skräppåse igen*s*

       

Passar på att sända en liten krya på dig hälsning till min vän Anne som ligger hemma med feber och är genomförkyld. Hoppas du snart blir piggelin igen så att vi kan ses.


Krya på dig vännen!
http://www.designcollage.se


Ska lägga mig och läsa lite nu och vila mitt huvud som fortfarande gör lite ont.

Kram

Kommentarer
Postat av: Fredde

Vad är en fodervärd ?

2008-06-18 @ 18:48:14
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0