En vanlig tisdag

Hej!

Idag var jag uppe vid kl.5.30, hade tvättid 6-10 eftersom jag bokat lite fel sist ;) Så nu är all tvätt ren och fin.
Efter tvättandet vilade jag en stund till innan jag och River var ute på en morgonpromenad. Vid kl.11 kom Anne hit och vi satt här och inväntade att min läkare skulle ringa sedan skulle vi ut och äta lunch. Läkaren ringde kl.12, skulle ringt mellan 11 och 11.30. Men det är ju så då de har en massa telefontider...vissa patienter behöbver väl prata längre än beräknat. Jag och läkaren bestämde att jag skulle fortsätta med min medicin ett tag till och sedan trappa ner på den och se om det är den som gjort mig trött. Men risken finns att jag blir ännu tröttare utan den. Jaja, vi får se hur det blir.

Lunchen avnjöts på Kaffé Paus, jag åt en sallad och Anne en Fajitas, det var vi mycket nöjda med. Alltid gott på K.P. Efter lunchen begav jag mig till jobbet där jag kollat igenom lite viktiga papper m.m. Blev ingen tur på stan, lika bra det så att man håller i sina pengar*l* Bokade även lite restaurangbesök inför helgens födelsedagsfiranden sedan passade jag på att boka in massage för mig själv ikväll. Efer den ska jag hem och se på lite film. Hyrde tre filmer igår varav jag och älsklingen såg en. De andra två ska jag se ikväll tillsammans med River*l*

Vädret i Jönköping är idag lite soligare än de närmast föregående dagarna, men dock fortfarande blåsigt. Så..kanske kanske är det lite mer sommarvärme på G. *håller tummarna*

         
Som synes lite mer blå himmel än den som visat sig innan

Igår blev det denna film


Helt ok

och innan den åt vi varm smörgåstårta och kikade på "Frufritt" *haha*


*yummie*

Ikväll blir det följande filmer

       
Hoppas de är bra

Har tidigare sett "Tatuerad torso" och "Den krossade tanghästen". Tänker även se "Guldkalven".

Hörs kanske senare ikväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0