Blåsigt - Tips mot sötsug någon??

Halloj!

Hemma från stan....hua vad det blåser, känns som höst. Hoppas inte sommaren blir såhär nu, vill ha mer värme ju!!
Blev ej mkt shopping idag, ett linne på MQ, de började sin rea idag så fick linnet för 75kr, helt ok.
Imorgon blir det dock mer shoppat i Ullared, ska dock försöka hålla igen för det var ej länge sedan jag var där så har rätt mycket saker. Blev en sväng till Coffeehouse by George med Anne efter att vi strosat runt lite på stan. Anne åt en grillad foccatia (som jag smakade en liten bit utav) och en kaffe latte, jag tog bara en vanlig vatten.

Snart börjar det sista avsnittet av "Frusna män söker kärlek", ett dubbelavsnitt. Hoppas de kommer sända det programmet fler gånger eftersom jag gillar det, att få se deras natur och drömma sig bort. Jajaaaaa...jag vet...ett jäklans tjat om den norrländsska naturen *l*

Var och vägde mig idag, 61,3 kg...sist visade vågen 60,4 kg så har alltså gått upp 1 kg. Inte bra men jag får skärpa mig igen. Har varit så slarvig nu och ätit en hel del skräp, typ fika å glass. Så...SKÄRPNING nu tjejen!!! Det här går inte, du är ju på god väg mot målet....58 kg. Är ju inte långt kvar, det här ska grejjas och därmed basta!!! Har ni några tips då sötsuget sätter in??

Nähe...nu ska jag njuta av "de frusna männen"!

Ha en bra kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

oj oj ska du hit till ullared imorgon? :P

2008-06-11 @ 20:13:11
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0