Webadressen till glasögonbutik i Ullared?!

Hej!

Idag gick jag upp vid kl.7.30, åt en härlig frukost och tog det lite lugnt innan jag vid 9.30 begav mig ner till Vaggeryd för att hälsa på en vän och hennes lilla dotter. Hade ju me dmig lite kläder som jag köpte igår som de (ja i alla fall modern) blev glada för ;) Blev att vi gick en promenad och köpte glass sedan bjöd de på en pastasallad och vitlöksbröd, mkt gott och så satt vi och pratade en massa. Var hos dem ca 5h innan jag tog lilla pärlan hemmåt igen. På väg hem hämtade jag River på dagis. Där fick jag se en Sibirean Husky (stavad det så?) valp, en liten kille på 9 veckor, så gó.

Nu blir det lugnt en stund innan jag ska ut med tjejerna. Ska bli trevligt.

Någon som shoppat glasögon på det billiga stället som finns i Ullared? Vad tyckte ni i så fall? Någon som har deras hemsida och skulle kunna vara snäll och dela med sig webadressen dit?

Var och såg Narnia - rins caspian igår och det var helt ok. Tycker det är mysiga filmer och den kändes ej så lång som den var. Man lever sig in så i filmen så tiden går snabbt. Gillar ni sådana filmer och har sett Narnia - Häxan och lejonet bör ni även se denna.


Bild lånad här

Ha en härlig kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0