Sömnlös

Kan inte somna, jobbigt. Tänkte att jag skulle trötta ut mig ordentligt m.h.a. datorn.Vad gör ni då ni ej kan sova? Borde sova för ska upp om 5,5h för att städa och dona lite innan en vän kommer och inspekterar lägenheten. Hon har ej sett den sedan den renoverades i januari så det är ju på tiden.

Älsklingen klarade sig utan mig på shoppingturen idag. Han hade köpt lite av varje, Peak byxor och tee, en långärmad tröja och en tee från Stadium samt ett par 3/4 byxor från Brothers. Allt var mkt snyggt, han har bra smak min gos.

Imorgon ska ju jag på shoppingtur med Ankie då, hon skulle försöka hitta ett par jeans. Får se om det blir något shoppat för mig med ;), borde ju ej men svårt att hålla sig ifrån affärerna utan att shoppa något.

Ska göra ett försök att nana nu.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0