Regn igen ;(

Hej hej!

Jaha, då har det blivit några regniga dagar igen, trist. Hoppas snart solen hittar tillbaka.

Igår var jag kvar ute hos föräldrarna och sov där. Klockan ringde vid 6 för att pappa och jag skulle ut och spela folf på morgonen. Det var ok väder då vi kom ner till golfklubben men då vi precis skulle gå ut på första hålet började det regna sedan regnade det nästan hela tiden. Lånade mammas nya golfset idag och det var mycket enklare att spela med än mitt gamla set ;) Rundan ut gick ok, 10p men in fick jag bara 4p :)
Väl hemma hos föräldrarna igen blev det en värmande dusch samt mat och sedan vila i 1h innan jag och hundarna begav oss hem. Har sedan mest tagit det lugnt, skönt.

Älsklingen kommer väl hem någon gång under kvällen, kan tänka mig han är rätt trött eftersom vi var hemma sent i fredag och uppe tidigt igår sedan har han ju hållt igång med svensexan igår och idag skulle de ut och spela golf. Så han lär nog vara riktigt slut då han kommer hem.

Vad blir det till veckan? Själv har jag ju semester och har inte så mycket planerat i början av veckan. Ska träffa lite vänner och så tänkte jag sortera i lite papper jag har här hemma som man aldrig orkar ta tag i annars. Har även tänkt fräscha till duschen lite, blir ju lätt avlagringar där om man har plastmatta å så. Även kökat ska städas, bl.a. lådor och bakom spisen. Så jag lär nog ej vara sysslolös ;)

Vovarna är mycket trötta idag. De fick ju leka väldigt mycket ute i mina föräldrars trädgård igår och det tar på krafterna. Men det är bara skönt att de kan ta det lite lugnt ibland också.

Imorgon på morgonen blir det förmodligen lite träning innan jag sätter igång med alla bestyr.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0