p-bot betald ;)

Hej hej!

Nu är p-boten betald...har dock parkerat på samma ställe så nu får jag flytta bilen varannan timma. För att komma ihåg det har jag ställt alarmet på mobilen ;)

På morgonen var jag och tränade. Blev 30 min på löpbandet (gång varvat med joggning) och sedan 30min styrka. Skönt!

Har varit och köpt present till kompisen som fyller år på fredag...eller ja, det blev till hennes lilla dotter på lite mer än 18 månader. Några t-shirtar och ett par svarta leggings med barbapappa och hans familj på*l*

Köpte även en klänning på Flash som jag kanske kanske ska ha till bröllopet i augusti. Tycker ni man kan ha denna på ett bröllop?

          
Med blixt                                  Utan blixt

Klänning från Flash 249:-

Provade vågtången jag köpte igår men tycker att den var lite svår att hantera. Behöver nog få lite längre hår först för att det ska bli bra. Blev att det stiod ut lite för mycket på vissa ställen nu och det var inte fint. Har jag tur kanske håret hinner växa en bra bit till bröllopet :)

Ikväll funderar jag på att gå och se Narnia - Prins Caspian. Har set tHäxan och lejonet och tycker att den är mysig. Har ni sett någon utav dem?

Nu är det dock tvättdax så bäst att bege sig ner i tvättstugan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0