Ont ont

Hej!

Har ont i nacken, ner i skulderbladet och ryggen, ut i vänster arm och även upp i huvudet. Har så ofta och det sitter jämt på vänster sida. Jättejobbigt! Mår även illa då det går upp i huvudet sådär. Det hela började igår kväll och har ej gått över. Sov länge idag pga det. Blir en lugn dag idag känns det som. Har ibland funderat på om det kan vara diskbråck i nacken. Har ej känt att jag tagits på allvar av läkarna då jag sagt hur ont jag har.


Bild lånad här

I eftermiddag ska jag med älsklingen och köpa 3/4 byxor och vanliga byxor. Skoj att vara smakråd.

Är ju min första semesterdag idag, skönt att kunna njuta 5v nu.
Hur länge och när har ni semester?

Orkar ej skriva mer nu, ska vila en stund.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0