I väntan på maten....

...sitter jag nu här och skriver lite.

Har hunnit sola och läsa lite på balkongen sedan sist. Var mycket skönt, är 24-25 grader här idag men lite mulet dock, fast det gör inget. det är ju varmt i alla fall.

Fick förresten Ellos höstkatalog hem i brevlådan igår. Fanns en hel del snyggt där, men jag ska ändå försöka hålla mig ifrån att köpa något där även om det kommer bli svårt*l* Behöver verkligen spara lite pengar så att man har till lite resor etc framöver. Vi är några tjejer på jobbet som pratat om att åka till Prag eller Budapest till våren sedan vill jag och älsklingen gärna åka till London till våren med. Dessutom blir ju lilla jag 30 i april och då har vi även planerat att åka på en resa. Så det kan bli en hel del resande framöver och då vill man ju ha lite russel också.

Jag är grymt sugen på glass idag, får se om jag får med mig älsklingen å köpa en glass ikväll då han kommer hem. Vore trevligt att sätta sig någonstanns och gotta sig.

Kanske blir det en Ben & Jerry´s, har aldrig smakat dem och trodde det var nötter i alla men då jag kollade deras hemsida och allergiinformationen där så var det ej så. Så det blir nog att testa en av dem för de ser riktigt goda ut. Vilken är er Ben & Jerry´s favorit?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0