Hungrig

Jag är jättehundrig men försöker dra ner på ätandet lite så får vänta en stund till. Blir nog att vi äter något ute ikväll innan bion om det nu blir bio.

Har precis varit i tvättstugan och slängt in de sista maskinerna och så var jag ute och rullade lite på bilen också så jag slipper böter på den så nu behöver jag bara flytta den en gång till innan kl.18 och det ska ske innan kl.17.26 ;) Och imorgon ska jag hälsa på en kompis så då behöver jag ej tänka på parkeringen, gött.
Står en bil här ute som har 2 böteslappar nu. Kollade regnnr och den är avställd sedan slutet av maj. vet att det stått till salu på den men den lappen är borttagen. Stackars den ägaren som lär få ett antal böteslappar om denne inte upptäcker det och flyttar på bilen.

Vilket härligt väder det är idag. Har dock ej hunnit med att njyta så mkt utav det ännu. men ska strax ta och sätta mig på balkongen en stund.

Snart kommer nog älsklingen hem och lämnar River och Laban här för sedan ska han ut på golfbanan och gå en 9-håls runda med några andra grabbar. De skulle dock fortsätta 9 till men det "får" inte älsklingen göra ;)




Bild lånad här


Bild lånad här

Kram

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

fina bilder

2008-07-02 @ 17:15:30
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: i & m

hejhej, vad söt blogg du har !

2008-07-02 @ 18:30:33
URL: http://ifmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0