Hej hopp....

....gummi*****
Hur står det till med er idag?
Här är det bara bra, ska bege mig till Lund om någon timma eller två. Ska bli väldigt trevligt, ser fram emot att se lillkillen som jag ej sett ännu.Han tulltar tydligen runt för fullt nu.

Blev att jag köpte en Ben & Jerry´s igår, Cookie Dough, mkt god men mastig. Lär dock bli att testa fler sådana smaker fram över.


Bild lånad här

Har en liten Riverkille här nu som inte mår bra, han har ont i magen. Var ju en kompis som gav han sega godisar som sagt i tisdags och jag vet ej om det har satt sig på han. Ska prata lite med dagismatte idag och se vad hon tror. Och sedan ska jag säga till min kära kompis att hon ej får ge han godis igen.

Idag var det regn igen och det ser ut att vara lika illa nere i Skåne tyvärr. Och resten av helgen ser inte ut att bli så mycket bättre. men vi hoppas i alla fall, har packat med mig bikini och solkräm så jag är optimistisk trots allt :)

Vad ska ni hitta på till helgen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0