Ännu mera shopping ;)

Hej!

Har varit i Gällstad på bl.a. Lager 157 idag tillsammans med Anne. Vi tog även en tur till Knalleland i Borås samt till H&M Rowells fyndlager. På det sistnämnda hittade vi dock inget alls.

Det som inhandlades var följande:

    

Linnen 25:-/st och mysbyxor 100:- på Lager 157
Köpte även 2 par grå långa leggings för 50:-/st samt 2 par längre svarta linnen för 30:-/st



Tubtoppar från Gina Tricot vid Knalleland 49:-/st  Rea

    

Jeansjacka KappAhl Knalleland 98,50:- Rea
Passar perfekt till jeansen jag visade igår som jag köpte i Sthlm, precsi samma färg. Blir fint med en svart skjorta och den rosa scarfsen jag köpte i Sthlm.

Ikväll kommer Anne hit. Vi ska laga lite mat och se film. Jag hyrde tre filmer på Hemmakväll igår. Det blev dessa:



Hoppas att ni har haft en bra dag i solen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0