39 dagar kvar till koloskopin

Såg just att det bara är 39 dagar kvar till koloskopin, tiden går fort. Ska bli skönt då den är gjord och man kanske kan få några frågetecken lite mer uträtade. Och dessutom kanske få behandling och övrig hjälp för att må bättre.

Ska även försöka ta tag i min värk i nacken m.m. efter semestern för det är ej kul att gå med den. Kan ju vara så att jag har ett diskbråck där, var nämligen med om en trafikolycka -01 och efter det har jag fått mer och mer ont. Jag får ju ont ner i armarna och upp i huvudet och ner i skulderbladet samt blir yr och illamående så någor är det ju som inte är som det borde. Men även det har läkarna ignorerat och sagt att det ej behöver röntgas. Men nu ska jag banne mig ta tag i det. Jag VILL må bra och orka skaffa en familj och allt sådant där. Inte enbart ha ork att gå till jobbet (och knappt det) och inget mer.

Hmmm...maten tar tid att laga. Den har säkert varit inne i ugnen 1 h nu. Jag är jättehungrig :)
River ligger vid mina fötter under köksbordet och sover så sött. Han mådde inte riktigt bra innan, gick här och såg hängig ut sedan kräktes han. Han gör det ganska ofta den lille gubben, vet ej varför. Om han stoppar i sig saker ute eller vad det kan vara. men jag misstänker denna gång att det var godiset Anne gav han i tisdags då vi tittade på film. jag ger ju aldrig våra hundar godis och hon stoppade till han utan att fråga mig. Riktigt seg bit som fastnade i hans tänder och som han troligen svalde mer elelr mindre hel tillslut. Inte bra för lilla Rivermagen.

Nu var maten klar!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Nikolina

hej!

kolla gärna in min blogg, och lägg till en kommentar om vad just du tycker är sexigt hos killar, ditt namn och svar kommer synas på blogger lite senare på kvällen! tack, puss!

2008-07-10 @ 16:07:22
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0