Snart helg...

...härligt eller vad säger ni?
Ska ni hitta på nåt skoj?
Själv ska jag till svärmor och svärfar och hälsa på. Ska även med ut på älg/rådjursjakt. Aldrig varit med på det tidigare och kommer förmodligen gråta om de skjuter något ;o) Tycker synd om dem!!

Ikväll har jag tvättat och packat lite inför helgen samt slagit in de två sista julklapparna. Har köpt alldeles  för många för alldeles för mycket pengar. Måste hålla igen på det där till nästa år. Man kanske ska komma överens om att en person köper en lite dyrare julklapp till en annan person och inte köper för 500 till den och 400 till den och 800 till den osv. Då kan man ju istället lägga en 1000-lapp - 1500 kr på en rejäl paket till en enda. Blir en fortsatt lugn kväll, lite TV, "Bröllopsform" och "Himlen kan vänta" sedan är det dax att nana för imorgon blir det upp kl.5 *gäääsp* och det kommer bli en lååång dag. Men samtidigt är det ju skoj att få lite fler paket ;o) Inte lätt det där.Det är väl lite vad man är van vid  också.

Har haft problem med nacke och huvud idag med men preparerat mig med smärt- och inflammationshämmande. Får bli det till natten också för inatt sov jag inte mycket alls. Vaknade av smärta en massa gånger och fick ligga och massera mig själv. Jag blir tokig av det hela, vill liksom öppna upp och skära bort det onda...men det går ju inte....
Efter nyår ska jag satsa på att gå på Friskis eller liknande 3 ggr/vecka för att se om det kan bli bättre då jag får en ökad genomblödning i muskulaturen. Värt att testa i alla fall.

Lite julstämning















Har ni några planer inför nästa år?
Några av mina:

  • Renovera badrummet - tur jag väntade nu när rotavdraget är infört igen, perfekt!
  • Träna ordentligt för att förhoppningsvis må bättre. Någon som vill ha en träningskompis att peppas av och peppa?
  • Rensa ordentligt i garderoberna!
  • Inte köpa en massa onödigheter såsom en massa kläder som jag egentligen ej behöver!
  • Spara mer pengar!
  • Resa tillbaka till Hemera hotel i Turkiet.
  • Fylla 30 *hua*
  • Gå ner 10 kg till juni
  • Umgås mer med familjerna
  • Träffa vännerna mer - vi har varit dåliga på det från alla håll

  • Ha en bra kväll!

    Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det nan eller eller natt radjur ??

2008-12-16 @ 22:06:27
Postat av: Anonym

Anonym: Nej det blev inget. Hon hade på gång något men kom för långt ifrån det så tillslut fick vi jaga fatt på henne och koppla henne. Var ute ca 3 h, härligt och det gjorde som sagt ej mig något att det inte blev något djur l

2008-12-17 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0