Onsdag kväll

Hej!

Glöggkvällen igår var mkt trevlig. Blev pepparkakor och ädelost, smördegssticks med pepparkakssmulor och ädelost, baconlindade dadlar, franska pepparkakor och så glögg förståss....Blossa 08 samt Dufvenkroks hjortronglögg. Värdarnas hus var väldigt väldigt fint, ett riktigt stort hus på närmare 400 kvm i två plan där de bor bara två personer. Rejäla ytor, skönt med så mkt utrymme. En annan sitter här på 61,5 kvm på 2 man och 2 hundar. Lär nog aldrig bli ett så stort och nybyggt hus för en annan, då måste jag vinna en rejäl hacka*s*

Idag har jag mest jobbat samt varit och lunchat på Wayne´s Coffee med mamma och besökt Bokia för att lämna tillbaka en julklapp jag fick av svärmor som hon sa att min mor redan köpt. Så jag fick ett tillgodo kvitto. hann ej med att titta ut något annat just nu.

Har även besökt hunddagis med två godiskorgar till "dagismammorna". Det är de värda som ställer upp mycket och är kvar där länge på kvällen.

Sitter nu och tittar ut lite recept inför helgens glöggbjudning som vi ska ha här hos oss. Svårt att välja vad man ska göra för något. Det finns mkt gott. Jag vill både ha något lite matigare att bjuda på samt lite smaskigt.

Om 45 min är det dags att bänka sig framför TVn och se på "Bonde söker fru". Borde dock heta något annat nu eftersom det är två som söker män ;o)

Ha en trevlig kväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0