Någon som testat Cefar Easy mot nackbesvär?

Hej!

Angående min rubrik så är det någon form av TENS-apparatur som jag kikat på ett tag. Bl.a. vssa Apotek och Stadiumbutiker säljer tydligen denna. Har ju haft så ont nu på sista tiden så funderar på att köpa en sådan och se om det kan lindra besvären. Så vore glad om någon hade en recension att delge mig.

Har ni haft en bra dag? Min har varit helt ok, jobbat hela dagen och så hade vi jullunchen då, det var gott. Fick också ett paket, en "julpåse" med massa gott i från Gränna Delikatesser. Blir en del att äta och bjuda på samt att ge bort till andra då jag är allergisk mot bl.a. nötter som det kunde finnas i vissa av produkterna.

Igår gjorde bönderna sina val då och det var väl ingen som överraskade direkt kan jag inte påstå. Idag visar de ju också ett program liksom på Annandagen. Ska bli spännande att se. Vad blir det mer för TV idag då? Jo, "Himlen kan vänta", ett prgram som är både fint, gripande och intressant på samma gång. Tragiska öden för dessa personer men kul att se den kämparvilja de besitter. De vill inte ge upp och är så starka.

Funderar starkt på att redan nu krypa ner i sängen med en bra bok och sedan ligga där och se på TV ikväll med lite tända ljus i fönstret. Bara myyysa!

Har ni fått några julkort ännu? Jag har fått ett enda från mitt ena jobb och det var nog över 1v sedan. De borde snart börja ploppa in i brevinkastet i och med att de skulle vara postade senast i tisdags.

Imorgon blir det jobb och sedan att fixa lite här hemma med städning samt förberedelser inför lördagens glöggbjudning. Bara gå här hemma och pyssla till lite julmusik och tända ljus, det är livskvalitet det. Senare på kvällen blir det nog en film att varva ner till.

Kram

Kommentarer
Postat av: Susan

fin blogg ;)

2008-12-19 @ 15:33:11
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0