Kärven på plats

Ja, nu är kärven på plats i Munksjörondellen. Såhär såg det ut från mitt kontorsfönster idag:



Undrar hur länge den får stå kvar. Är den månne flamsäker?!?!

Förutom att ha fotat kärven så har jag jobbat samt haft grötlunch. Trevlig liten avslutning på detta året. Julklappen i år blev presentcheckar på 200:- att handla för på a6, väldigt bra tycker jag. Det går alltid åt!
Gick hem runt kl.15 idag och då blev det att gå ut med lille River. Hann bara komma in och sätta mig så började han pipa och ville ut igen, då var det no.2 som skulle göras ;o)
Har sedan suttit med en kopp te och fixat med räkningar etc. Lika bra att få det gjort via internetbanken innan man tar julledigt. Det sköter ju sig själv sedan bara man sätter rätt datum för betalningar och överföringar. Denna månaden måste jag hålla igen så gott det går. Ska till frissören imorgon och då lär det nog tyvärr ryka runt 2 000:- men sedan får det snålas. Är ju dessutom extra långt till nästa löning nu i och med att denna månads lön betalas ut redan 23e.
Men jag har väl ej så mycket planerat framöver mer än utgång den 27e och då går det väl max 500:-.

Ikväll ska jag och ta en fika med en vän annars blir det lugnt. Ska fortsätta kika igenom årets räkningar och lägga upp en budget för 2009 tills hon hör av sig.

Fick ett skumt julkort idag..eller, det var själva avsändaren som var skum liksom det andra namnet på kortet.Mitt stämde bra men i övrigt var det lite konstigt. Adressen var rätt men skriven av någon annan än den som skrivit avsändare och mitt och den andres namn. Fattar nada....det finns bara en till i hela Sverige som heter som jag så tror knappast det är felskickat heller. Förmodligen någon som driver med lilla mig ;o)

Ha en bra kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0