:( Ingen bra dag idag heller

Hej!

Mår ej bra idag heller. Gick upp vid 10.45 då hunden sa ifrån att "Nu matte MÅSTE jag få gå ut". Pallrade mig upp och tog på mig för att gå ut en kort runda så att han fick göra 1+2 sedan in igen för att göra lite gröt och ta en kopp te. Svettas som en gris och mår risigt. Ska strax bege mig mot sängen igen, är totalt matt. Har haft igång datorn lite för att föra över pengar till en vän efter helgens festande samt kikat på de bloggar jag följer. Måste ju göra nåt kul då man ej mår bra.

Måste komma på någon efterrätt tills imorgon med eftersom det är vi som står för den och sambon förmodligen ej funderat på det utan som vanligt tror att det fixar sig självt....det brukar det ju göra (han hajjar ej att det är jag som fixar det ;o)...känns som så ).

Hur ska ni fira Nyår?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0