Huaaaa...

...säger jag. Var hos frissören och fixade till färgen på håret samt permanentade och klippte topparna. Permanenten blev hemsk, känner mig som ett troll. Håret ser skitrisigt ut. Trist!!!!! Aldrig mer säger jag. Tänkte jag skulle få lite volym. Hoppas att det blir bättre då det är tvättat och jag fixar det själv för nu har de ju fönat det en massa å så med.

Efter det var jag nere på stan och hämtade ut ett paket på Lindex med två koftor, en väst och en halsduk. Allt utan västen var ok. Jag måste tappa några kg innan jag har den. men det ska och MÅSTE jag göra nu nästa år. 2009 ska bli träningens och sundhetens år för mig för nu har det bara gått utför igen. Usch, mår ej alls bra utav det.

Var även en sväng på KICKS då jag behövde ny mascara. Köpte även badskum med doft av vanilj och kanel. Har ej badkar själv men ska använda hos mamma och pappa.Skönt att ta ett varmt härligt bad.

Väntar på sambon som strax kommer hem. Han ska packa lite och duscha sedan åker vi till a6 en sväng samt till mina föräldrar och fikar. Trevligt! Dock mindre trevligt med a6 då jag ej alls har lust att gå där men sambon måste tydligen upp dit.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0