*host host*

Hej!

Idag ligger jag nerbäddad i sängen :o) Ont i halsen, ögonen rinner och jag hostar en massa. Vill ju ej vara sjuk på onsdag ju!!! Har proppat i mig Alvedon och halstabletter samt varm dryck och hoppas på det bästa. Hade säkert lite feber innan med för efter att ha tagit Alvedon låg tempen på 37,3.



Ligger och kollar på "High school musical" nu. Har ju ej sett någon av dessa filmer ännu. Inatt såg jag Irene Huss "Guldkalven", den var bra. Har sett alla i den serien nu. Hoppas det blir fler framöver. Någon som vet något om det?!

Får just nu en massa icke rumsrena sms från en f.d. granne...karlar!!!!

Vad gör ni denna måndag? Jobbar eller lediga?

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0