Hockey

Funderar på att köpa hem kvällens match HV 71-MoDo att ligga här och kika på.

Undrar även när sambon behagar komma hem?!
Han ringde lita snabbt innan då värdarna för morgondagen ringt från affären och undrade om jag tålde en sak de skulle ha i maten...vilket jag ju typiskt nog ej gjorde. Får hoppas de hittar något annat. Och nu får vi ju verkligen hoppas på att jag är frisk då...när jag ställt till det med maten ;o)

Har legat i sängen en stund nu och bläddrat i nya Halens och H&M katalogerna. Lite tröst såhär idag ;o) Var mkt som tilltalade mig i H&M katalogen. Blir nog att sända iväg en beställning framöver, kanske efter januarilönen eller något. Vi får se. Jag brukar alltid skriva ner allt jag vill ha då jag fått katalogen sedan bläddrar jag i den lite då och då och efterhand stryks ganska mycket grejer och jag beställer bara några få eller t.o.m. ingen ting till slut. resonerar ofta så att jag hellre åker till Gbg eller Sthlm oh shoppar live.

Ska kika vidare i Halens katalogen nu :o)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0