Haha...

Älsklingen ringde nyss:

- Har du funderat något på efterrätt till imorgon?
- Nä inte direkt, har du?
- Näää, jag är ju inte så bra på sådant.
- Ok
- Men jag tycker ju om sådan där pannacotta.

Jag har dock aldrig gjort pannacotta och vill gärna göra något som är smidigt i och med att vi inte är på hemmaplan. Och sådan pannacotta gjord på pulver typ som chokladpudding och andra saker är inte riktigt lika gott. Så vi bestämde oss till slut för att göra någon form av marängswiss. Det går ju alltid hem och som älsklingen sa "man vill ju ofta ha mycket av det goda och det blir det ju utav detta. Pannacottan tar ju slut så fort" :o)
Jag vill ju gärna frossa imorgon med för sedan måste ju mitt nya liv ta form och i det ingår definitivt inte en massa efterrätter ;o) beror ju i och för sig på vad man lägger för innebörd i ordet efterrätt *hehe*

Har nu tagit en dusch samt ätit en hamburgare som jag stekte till här lite snabbt. Behövde något i magen kände jag. Blir att bege sig till ICA MAXI senare ikväll och inhandla ingredienserna till morgondagen. Borde köpa med oss något också till värdparet, har ju inte orkat med att fixa något ännu. Vet ej hur mkt som är öppet imorgon heller, men på förmiddagen borde en del vara öppet eller?!

Har ni några fyrverkerier? Vi köper aldrig några då vi tänker på doggisarna samt på den ena tjejen vi firar med som är livrädd. Hon vill ej titta och gömmer sig helst. Hon gillar ej då det skjuts med vapen i filmer heller. Vet ej varför hon fått sådan rädsla för det.

Måste snart ta och gå ut med lillkillen här igen så att han får göra vad han behöver göra.
Sedan blir det hockey vid kl.19 samt vänta på att älsklingen kommer hem så att vi kan åka och handla.

Kram

Kommentarer
Postat av: Fredde

Helt rätt att skippa fyrverkerierna !



Man bokstavligt talat bränner pengar på skit, både för en själv och framförallt hundar.



Gott nytt år =)

2008-12-30 @ 22:05:35
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0