Arg på min nacke....

...den gör såååå ont. Kan ej sova ordentligt heller. Gör ont ner i skulderbladet och ut i vänsterarm samt i vänster ansiktshalva och huvud. Har ju så ganska ofta och är riktigt trött på det. Jag funderar på om jag ska ta och göra en MR för att se så att det inte är något som man kan göra något åt. Känns ju onödigt att gå och ha såhär ont om det går att avhjälpa. Har funderat på kiropraktor också men jag är lite skeptisk, har ju hört många som blivit värre av sådant och värre vill jag absolut inte bli för just nu är det på gränsen av vad jag tollererar. Det hela gör att jag blir trött och mår illa och ballansen påverkas. Inte skoj alls då jag vill kunna vara igång och ha kul.

Jaja, nog talat om detta!
Nu har jag varit på två julbord, ett på Ullinge v.48 med familjerna och ett på Wallby Säteri v.49 med sambons jobb. Riktigt gott, särskilt det sista. Nu blir det mammas julbord också sedan blir det ej något mer, men det räcker gott och väl *l* Är ingen fantast av julbord så direkt.

I helgen ska jag med sambon, hans pappa och deras jaktlag ut och jaga. Första gången jag är med på något sådant. Jag kommer väl gråta om de skjuter något ;o(
Men det blir skönt att komma ut i friska luften en hel dag!! Jag får hoppas det ej blir något skjutet, men jag vill gärna se lite djur i alla fall. De är så vackra.

Nu ska jag vila lite!!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0