What a night

Hej!

Har varit mkt spring på toan inatt kan jag ju säga....massa vätska som rinner ur mig efter laxeringen. Tog ju den andra flaksan laxermedel kl.7 idag så det har varit ett riktigt rännande nu på förmiddagen också. Svider som attans där bak med...inte så gött men det får man stå ut med. Är lite småhungrig, frusen och trött och har ont i magen. Men så blir det ju, inte mycket att göra åt det.

Har pimplat en massa vatten nu på morgonen får fr.o.m. NU får jag ej dricka något innan undersökningen som är om 2 h. Ska bli gott med en macka på uppvaket sedan :)

Har hittat ett jättefint hus på landet nu. Ska ringa på det sedan och kolla läget. Det är verkligen ett sådant hus som jag vill ha, det var fint och modernt innuti med en rejäl grovköksingång med klinker som tvättstuga. Perfekt att ta in blöta och skitiga hundar där...bara att svabba av klinkersen sedan.

Hör av mig senare och berättar hur det gått på sjukhuset.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0