Vad skönt det ska bli

Gókväll i stugan!

Hoppas att ni haft en bra dag. Min har enbart bestått av jobb, jobb och åter jobb.
Ska bli så skönt imorgon då jag har haft föreläsningen och kan koppla av och ta helg. Föreläsningen är mellan kl.9 och 12 sedan efter den ska jag försöka rensa lite på mitt kontor för kommer få byta rum om jag ska vara kvar på skolan. Har ett rum där vi suttit tre nu och det ska bli typ samtalsrum eller något liknande.

Imorgon eftermiddag blir det after work på Åtta Glas med Anne, ska bli trevligt. Senare på kvällen (om vi inte blir ute för sent) så kollar vi ev. på någon film. Anne sover över här vilket känns bra för då får jag lite hjälp med rastningen av hundarna då älsklingen inte är hemma i helgen. På lördagen blir det ett torgbesök (var läääänge sedan) och även en runda på stan. Kvällen blir antingen bio eller en film hemma. behöver städa lite här hemma med så kanske gör det på lördag e.m. eller söndag, om jag inte sparar det till nästa vecka då jag ändå är ledig. Behöver få några dagar att bara koppla av nu känner jag. Bokade även biljetter till S.A.T.C på söndag eftermiddag, får se om jag får med mig någon på den, inte kul att gå ensam. har ju inte sett TV-serien men alla tycker ju att den är så bra så jag får väl ta och se alla säsonger av den framöver kanske.

Vad ska ni göra i helgen?

Kram




Kommentarer
Postat av: Ninna svarar

Mimmi: Tack tack, det ska säkert gå bra. Blir att jag läser en hel del innantill nu då man är ny på området och ny som föreläsare. men huvudsaken är ju att jag förmedlar det jag ska till studenterna...om jag sedan inte är världen bästa föreläsare så kan jag leva med det ;)

Ja det ska bli trevligt med en tripp till Ullared och att träffa dig.

Har du planerat att köpa något särskilt? En del kläder m.m. till Erik kan jag tänka mig?!

Ha en trevlig helg!

2008-08-28 @ 23:27:34
URL: http://ninnizen.blogg.se/
Postat av: Mimi

Jag har en liten lista på vad vi behöver,mest till lilleman och tshirts till Peter,till mig vet jag inte,kanske lite gardiner vi får se.Det kommer att bli ovant att vara utan Erik så länge :)

2008-08-29 @ 18:04:58
Postat av: Josefin

hjälp mig att uppfylla min dröm i min blogg!

2008-08-30 @ 19:51:32
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: haha ja, men de kan ju ändå visa lite respekt, liksom, vad är det för hylla eller tavla som MÅSTE upp på väggen kl 12 på natten?:P

2008-08-30 @ 23:03:54
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0