Trött trött trött...men ändå inte

Borde sova men har ingen lust för det ännu....känns som att den här dagen har gått alldeles för fort...vart tog den vägen?!!?

Imorgon ska jag kanske gå ut på stan å kika efter några skor till bröllopet. Har ju några i nödfall men ska se om jag kan hitta några bättre. Några vita pumps med bra klack, inte alltför hög och smal för det fungerar ej för mig.
Ska även på after work med några vänner sedan kanske det blir en film på kvällen.

Hur ser er kommande helg ut?
För min del blir det guidad stadsvandring här i Jkpg på lördag. En kompis bror har jobbat lite med det så han har lovat att ställa upp. Ska bli intressant att få höra lite historia och kultur om sin egen hemstad. På kvällen sedan så ska vi grilla, kanske att det blir utgång också men tror knappast det. Söndagen lär bli ganska lugn, har tvättid på kvällen...avslutar min semester på det sättet ;)

Är just nu lite trött på en kompis som aldrig vill hitta på något längre. Hon är mest hemma och deppar och sover och jag lyckas ej riktigt få igång henne heller. Känns så trist då hon är den av mina vänner jag står närast just nu och har umgåtts allra mest med. Blir lite ledsen av att det är så och känner att detta sliter på vår vänskap. När vi ska diskutera det hela så anklagar hon bara mig för massa saker. Det är så jobbigt...det går aldrig att planera något längre. Jag blir så ledsen över detta för jag vill verkligen umgås med henne men snart ger jag upp, man vill inte ge massa utan att få tillbaka. Vi som har haft så kul hon och jag genom åren...ojojoj....men nu finns inte en tillstymmelse till detta kvar längre. Oerhört trist.....känns som att vi redan är 50 år typ....Bara sitter hemma och glor de få gånger man ses....Tror inte jag kan göra mkt mer åt henne utan försöka tt aktivera mig på annat håll och sedan se om hon hör av sig med förslag på saker att göra tillsammans. Vi får se vart åt det bär...

Kram och natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0