Tisdag...inte lika vacker som gårdagen

Hej hej!

Idag är det inte lika vackert väder som igår, regn ocg rusk bjuds det på denna tisdag.

Har suttit och jobbat sedan kl.8 och ska jobba fram till kl.11.30 då jag har telefontid med min läkare sedan ska jag luncha med Anne. Alltid lika trevligt. Måste även bege mig till Djurmagazinet för att handla lite mat till lillplutten River.
Har nog fått ner det mesta i skrift nu inför föreläsningen men det måste struktureras om så att det blir en bra power poin presentation och så måste jag självklart läsa på en hel del själv. Så fortfarande har jag mycket kvar att göra innan fredag morgon. Men det fixar sig, det gör det ju alltid på något sätt.

Sitter och äter mellanmål nu, blev en smoothie med lätt vaniljyoghurt, banan, hallon och lite havrekli som jag körde med min älskade stavmixer (jättenöjd med den, smidigare än Blendern). Mumsigt!

Nähe, dax att jobba vidare.

Ha en fortsatt bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0