Onsdag förmiddag - vakuum-klädförvaring från Ellos

Hej!

Sitter på jobbet och har så gjort sedan strax efter kl.6 . Har en hel del jag måste göra så det var lika bra att sätta igång tidigt. Har kommit en bra bit så det är skönt. Ska sedan hem och tvätta vid kl.14 så resten av dagen blir det att jobba hemifrån mellan springandet till tvättstugan. Så det blir sen lunch idag för min del eftersom jag kommer jobba fram till ca kl.13.30 innan jag går hem.

Ska strax ringa och boka in lite läkartider m.m. Sådant som måste göras det med.

Ikväll ska jag röja lite hemma i garderoben bl.a. bland träningskläder. Har lite för mkt och en hel del jag ej använder, ingen idé att de ligger och skräpar och tar plats.

Igår beställde jag vakuumförvaring 210 liters 2 st från Ellos för 299:- st. Hoppas att jag blir nöjd med dem.

Bild lånad här

Någon som har erfarenhet av denna typ av förvaring? det verkar som att det minimerar utrymmet kläderna tar ganska rejält. Vore perfekt för just nu är dt ganska trångt hemma.

Beställde även dessa plagg



Bilder lånade här

Tunika 129:- Köpte den rosa. Finns i många olika färger



Bilder lånade här

Munkjacka 149:- Köpte den svart/vita. Finns i många olika färger.

Hur har ni det idag annars? Själv har jag det bara bra. Ska ta och jobba vidare nu.

Ha en underbar dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Liza & Marren

fina kläder du beställt:P,



http://wheresyourdignity.devote.se

2008-08-20 @ 11:51:45
URL: http://wheresyourdignity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0