Nu är det gjort!

Hej hej!

Orkade ej skriva här igår kväll sedan.
Koloskopin gick bra, var ju lätt sövd och det tog väl runt 20 min så det gick ju ganska fort. Fick gå hem redan kl.15 efter att ha legat och "nyktrat" till en stund och fått lite te och 2 ostmackor. Det var riktigt mumsigt :)
Läkaren kom och pratade med mig innan jag åkte hem och sa att de hittat en liten inflammation men inte var hundra på om det tyder på en inflammatorisk tarmsjukdom. De tog lite biopsier på tarmen också vilka jag får svar på om ca 2-3 veckor. Så ska boka in en telefontid med läkaren då. Så kan man diskutera lite om framtiden och så gällande min sjukdom skleroserande cholangit. Men i nu läget ligger ju mina leverprover m.m. bra till så det är ju skönt. Nu är det bara att avvakta och se hur det hela utvecklar sig.

Jobbar hemma idag för att jag var så trött och magen var lite jobbig nu på morgonen. Får jobba till lite senare ikväll istället. Skönt nät man kan göra så. Ska ner en snabb sväng på stan för att köpa present till bröllopsparet tills på lördag. Tar kanske en lunch med mamma med, blir nåt lätt. Igår då jag kom hem blev det lax med ris, sallad, kall sås och melon. Det var gott efter fastan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0