Måndag ----- åh vilken måndag, en överraskningarnas måndag

Hej hej!

För det första är det kanonfint väder vilket gör att man blir glad. Och sedan  får vi lön och till råga på allt, då jag satt här och jobbade som bäst ringer telefonen och det är en kollega från skolan. Han säger att VDn och min chef där har haft ett möte och att de beslutat sig för att erbjuda mig en 60% tjänst som lärare för att de trivts bra med mig och att det har fungerat bra. Känns jätteskoj så nu får vi se vad som beslutas på mötet nästa vecka på min "andra" jobb. Det är mycket nu :) Hoppas vi kan få till det på något sätt för jag vill verkligen jobba på skolan men jag måste ju göra något de övriga 40%. Men det ordnar sig väl på något sätt. Jättekul i alla fall att de ringer och erbjuder jobb, inte illa då man ej ens behöver anstränga sig att söka. GLAD är vad jag är!!

Förutom att jobba idag så har jag gjort ett kort besök på Apoteket för att köpa Lamisil singeldos för jag upptäckte igår att jag hade fotsvamp mellan lilltån och den andra tån på höger fot, isch!!! Aldrig haft det tidigare. Hoppas att det går bort med hjälp av Lamisil.


Någon som har erfarenhet av denna produkt? har den fungerat bra?

Bild lånad här

Nähe, måste jobba lite till.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Grattis till nya jobbet :)Lycka till!!!

2008-08-26 @ 01:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0