Kläderna har anlänt

Hej!

Idag fick jag ett sms om att jag hade ett paket från ELLOS att hämta på Preem. Det var plaggen jag beställde för någon vecka sedan samt vaccum klädförvaringen.


Bild lånad hos ELLOS

Är jättenöjd med den och beställde två till. Det blev dessa:


     
Bilder lånade hos ELLOS

Jättesköna lite tjockare huvtröjor som även är lite längre i modellen. Tycker annars att huvtröjor har en tendens att vara lite korta och hamna för högt på höfterna. Så jag kan verkligen rekommendera er att köpa någon sådan. Finns ju i ganska många färger, även enfägade. de kostar 149 :-/st. Vissa färger och storlekar är det rea på nu också.

Vad gäller vaccumförvaringen kan jag inte ge något utlåtande ännu då jag ej testat dem.

Har varit på möte på viktklubben idag. Jag befarade ju att jag gått upp allt jag gick ner innan sommaren men så var inte riktigt fallet men hade gått upp allt utan ett kg. Det kändes skönt att det ej var allt elelr att jag vägde ännu mer. Så nu är det bara att kämpa på. Varvar soppor med vanlig mat denna vecka sedan blir det vara soppor v.36-39. Så håll tummarna för mig. Jag vill ner till 55 kg men har satt ett mål på 58 tills vidare. Har ca 6 kg kvar, inte mkt men det är svårt då det är så få kilon att arbeta bort tycker jag. Man tycker inte att det händer något.

Nä nu måste jag sova. har suttit och jobbat fram tills nu men ögonen börjar gå i kors så bäst att krypa ner.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jösses va duktig du är.Jag måste gå ner en massa kilon efter att ha haft lille Erik i magen :)

Jag börjar på badgympa nästa vecka sen får det ta den tid det tar med mina kilon.

Snygga huvtröjor du har köpt :)

2008-08-27 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0