Grattis pappa...

...får jag ju inte glömma att säga idag. Pappsingen blir 62 år så det är inget större firande, blir jag, min sambo och mina föräldrar.

Lunchen idag bestod utav tonfiskgratäng. Den var riktigt god. Ris i botten, på det stekt purjolök och champinjoner sedan en sås på det av chilisås, vitlök, kaffegrädde och matlagningsyoghurt och ovanpå allt lite riven ost. In i ugnen på 225grader under 20 min. Gott och hyffsat nyttigt. Kommer lägga in lite recept här i bloggen framöver då jag har lite tid över för det.

 
Gottigt!

Varför är det så varmt i lägenheten...usch....fuktigt och 24,5grader varmt. Inte skönt alls, hundarna gillar det ej heller. River ligger ute på balkongen och har det skönt istället, det gör han rätt i.

Ska jobba vidare en stund nu innan jag beger mig till föräldrarhemmet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: jo jag vet, har alltid tyckt att det varit skönt att vara ensam, brukade alltid stänga in mig på mitt rum hemma och vara själv, men nu känns det ändå lite läskigt eftersom jag inte har någon utanför att ropa på eller sånt. men som du säger, det löser sig med tiden. skolan börjar på måndag,nollning direkt i 10 dagar! hjälp:P

2008-08-14 @ 13:57:22
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0