*gäääsp*

Ojojoj!
Satt och jobbade till kl.1 inatt...började kl.6.30 igår morse. Hade bara några korta avbrott för att äta och uträtta ett ärende.
Vid kl.1 kände jag att nä, nu bara MÅSTE jag gå och lägga mig för skulle upp kl.6.30 idag igen. Kände mig dock förvånansvärt pigg då klockan ringde idag men nu efter att just ha ätiti lunch (kyckling och ris) känner jag mig ganska trött. Men det är bara att bita ihop och jobba några timmar till innan jag ska bege mig mot stan för att träffa några vänner en liten stund. För sedan måste jag hem och fortsätta förbereda mig inför föreläsningen jag ska hålla imorgon.

Till Mimmi: Aha, jag misstänkte att det vad "den" Mimmi då du skrev här första gången. Det är du som ska hänga med till Ullared v.37. Ska bli trevligt att träffa dig. Allt väl med lille Erik?

Nä, dax att begrava mig i mina anteckningar igen ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hihi,ja du har så rätt så.Jepps det är jag som ska med till Ullared,det ska bli kul.Erik växer och mår bra.Vi ses snart.Ta hand om dig :)

Lycka till i morgon :)

2008-08-28 @ 22:28:44
Postat av: Ninna svarar

Mimmi:



Ja jag kan tänka mig att det blir ovant att vara utan lillkillen så länge men samtidigt är det ju rätt skönt kanske att bara får vara en stund och inte behöva tänka på honom. Som mamma behöver man lite sådant ibland.



Jag har också gjort en inköpslista på vad jag ska kika efter i Ullared. Blir lite av varje bl.a. hygienprylar, några träningsbyxor till Morgan och lite julklappar också tror jag det blir. Lika bra att passa på. Skönt att ha köpt en del sådant och slippe springa i julruschen sedan.



Ha en trevlig helg!

2008-08-30 @ 08:11:49
URL: http://ninnizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0