Framtiden?!

Har börjat fundera mer och mer över hur framtiden ska komma att bli för mig nu. Pga misstänkt fibromyalgi och även sclerotiserande cholangit och kanske en inflammatorisk tarmsjukdom (ulcerös colit) så vet jag ju ej hur mkt jag  kommer att orka jobba. Känns riktigt jobbigt att inte veta hur det blir. Jag vill ju jobba så mkt det bara går samtidigt är jag rädd för att läkarna ska säga att jag måste jobba mer än vad jag känner att kroppen klarar av. Jag är dessutom alldeles för snäll och säger sällan ifrån eller klagar på sådant. Ska träffa läkaren på fredag nästa vecka och diskutera lite och på måndagen sedan ska jag göra en coloskopi för att ta reda på om det finns någon inflammation i tarmen. I september sedan ska jag tillsammans med läkaren på VC träffa en läkare på min arbetsplats samt min chef för att prata om min situation. Känns lite jobbigt...eller väldigt jobbigt.
Just nu är jag bara väldigt trött och matt i kroppen men försöker att hålla humöret uppe och umgås med folk och aktivera mig så mycket jag bara kan.

Någon mer som har någon av dessa sjukdomar som jag beskrivit ovan?
Skulle vara skönt att ha någon att diskutera lite med.

Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: ta ett par vita pumps med lite tjockare klack?=) finns många som är relativt "sköna" att gå i. sen kan du ju ha med dig ett par i ombyte, vita ballerina t ex, om du får jätteont.

2008-08-07 @ 22:55:14
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: tack!=) jo, musik och svenska:)

2008-08-07 @ 22:55:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0