Söndag

Jaha då var det söndag. Skulle egentligen ha jobbat idag men har legat i sängen fram till 16.30,trist. Haft så ont i magen, mått illa, frusit och haft en allmän sjukdomskänsla i kroppen. Inte kul alls. jag som jobbade sista helgen på "gamla" jobbet idag. Hade fixat med lite gott till de andra men det blev inget med det. Igår var de gulliga emot mig och hade köpt lite gott fika och så som tack för sista jobbarhelgen tillsammans.

Hr mest sovit hela dagen, lyckats läsa klart Sandra Gregorys bok "Glöm att ni har en dotter" samt hunnit påbörja Karin Alvtegens "Skam". Den förstnämnda boken handlar om Sandra själv som suttit i fängelse i bl.a. Thailand i flera år efter att ha smugglat en liten mängd narkotika. Detta för att kunna få pengar till en resa hem då hon hade hemlängtan samt var rejält sjuk. Istället hamnade hon i fängelse och fick sitta där under många år.En bok som jag rekommenderar till dne som är en bokmal.Vad det gäller "Skam" får jag återkomma med en ev rekommendation.



Ikväll blir det TV-soffan som gäller.Ska se på Top model Sthlm och på mammorna som söker nya partners på TV 3 och sedan blir det kanske att jag kikar på filmen efter det också. Lite slötittande sådär i största allmänhet. Har inte så mycket till matlust så vet ej vad det kan bli för kvällsmat. Har bara lyckats trycka i mig havregrynsgröt och någon macka idag.

Blir ut och rasta lille doggien med så att han kommer ut en liten sväng till innan det är dax för sängen. Vi har redan varit ute två korta rundor idag. Blir ju så då man har hund, även om man är sjuk måste man masa sig upp och gå ut med dem.

image5


Charmtrollet




Kommentarer
Postat av: Fredde

Kul att du skaffat en blogg =)
Ingen höjdare att vara sjuk =( Krya på dig !

2007-09-23 @ 18:54:54
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0