Resultat HV 71 - Frölunda HC

Jaha det blev bättre än vad jag tippat i matchen, 6-5 är ju inte illa. Såg ju lite mörkt ut för HV ett tag men till sist blev det vinst i alla fall och det är gött!

Har suttit och kämpat med SPSS (statistikprogrammet) nu ikväll.Usch..jag spyr snart på det. Men det löser väl sig till slut hoppas jag. Blev inte lättare att koncentrera sig då man hade en gnällande Laban vid sin sida hel tiden heller. Han är lite för "hussig" tyvärr vilket gör att han blir aningens jobbig.

Ska nog strax ta och krypa ner i sängen nu och vakna upp pigg och glad imorgon för ännu en dag med SPSS!!
Blir att sitta med det ett tag då och sedan ska jag till skolan och fotas samt på lite social aktivitet med doktorandgänget, ska bli trevligt.


6-5 :)
God Natt!


Kommentarer
Postat av: Fredde

800 kr rikare :)
im happy

2007-09-25 @ 11:01:42
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Linda

Aha, grattis Fredde, bra tippat!!!!Vad ska du göra med pengarna? ;)

2007-09-25 @ 11:17:14
URL: http://owner_of_this_blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0