Måndag

Hej hej gott folk!

Idag är jag ledig efter att ha haft helgjobb på schemat. Dagen kommer ägnas åt att tvätta (hade ej så många rena strumpor kvar så det var dax nu) sedan blir det att plugga lite. Ikväll ska jag vara hundvakt åt Laban då husse ska på hockey, själv får jag nöja mig med att se matchen på TV. Det är HV 71 - Frölunda HC och jag tippar 3-2 i den matchen. Vad tippar ni?



Laban endast några veckor gammal

image8


En något större Laban tillsammans med polaren River


Nähe -----> tvättstugan och studierna

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fredde

Fina hundar =)
Längtar tillbaka till när jag hade hund :/ Men i framtiden igen så kanske.

2007-09-24 @ 14:25:25
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det är härligt med hundar men de kräver ju sitt också. Man måste känna att man har tid till dem och det kan vara svårt att få tiden att räcka till ibland.

2007-09-24 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0