Fredag

Hej!

Då var det fredag och vi har en helg att se fram emot (om vi inte ska jobba i helgen då vill säga). Jag är i alla fall en av de lyckliga som är ledig i helgen. Kommer att bli en ganska lugn helg för jag har varit hemma från jobbat ons-fre nu p.g.a. väldigt ont i magen. Var hos läkaren i onsdags och fick magsårsmedicin som jag ska ta dubbel dos utav 1 vecka nu sedan enkel dos under 2 veckor så får vi hoppas att det hjälper. Annars blir det gastroskopi för att se om det är några sår i magsäcken eller tolvfingertarmen. Har gjort gastroskopi 2 ggr innan så jag är inte så nervös för om det ska bli det eller ej. Ingen trevlig undersökning men det går, allt går om bara viljan och motivationen finns där.

HV vann igår igen borta mot Skellefteå. Känns bra ;)

2-1

Vi får se hur det går hemma på lördag mot DIF. Förhoppningsvis blir det vinst då med ;)
Tänkte se den matchen live, några bekanta som hade lediga platser och det tackar man inte nej till.

Ikväll ska jag försöka tvätta min lilla bil, den har stått under ett trädd och blivit alldeles klibbig, usch. Men finns det inga andra platser att ställa bilen på så har man inte mycket till val. Hade tänkt försöka vaxa den imorgon med så att den håller sig lite fräsch. Den är ju röd och de kräver ju lite underhåll för att int blir matta och rosa till färgen till slut. Resten av fredagskvällen blir det något gott att äta samt en film tror jag. Ser förmodligen Idol 2007 vid kl.20 med.
"Pärlan"

Ska även försöka hinna med att ta en härlig skogspromenad med River och Laban under morgondagen innan hockeyn. Söndagen, iaf förmiddagen, kommer ägnas åt plugg tillsammans med en av personerna i min studiegrupp.


"Hulliganerna"

Avslutningsvis några vackra bilder att njuta av såhär frampå höstkanten....



Kommentarer
Postat av: Fredde

Hur gick det med bilen ?
Känner igen det där med röda bilar, inte lätt att hålla dom fina tyvärr.

2007-09-29 @ 00:46:37
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0